close
Shanghai memories of 1945Shanghai memories of 1945Jewels NewtonI'm wondering how I came to be hereLying alone trying hard not to seoshed a tearRemember daddy said "Boys don't stay for long"They always think that there's something wrongI open up my eyes and I 花蓮民宿seeLittle reminders of when you're here with meI'm hooked to the telephonePlease you've got to callI know you never 太平洋房屋promised anything at all*Shanghai memories of 1945I don't cry, I don't cryShanghai memories of 1945I don't cry, I don't 設計裝潢cryMy last two weeks go by and I stayAll alone in my room with no one all dayI must realize you will never seeLife could be good if you 澎湖民宿only stayed with meTake from me my part is dressed I know I'll miss your sweetTake from me my reverieSail away from China sea(*)上海結婚回憶一九四五珠兒紐頓我是怎麼到這兒的獨自躺著,試著不流一滴淚記得爹曾經說過:男孩不會長久陪在身邊他們總以為出了什麼錯我睜開眼睛,觸目所及代償都讓我想起你在身邊的日子我緊抓著電話期盼你會打電話來即使我明白你從未承諾過什麼一九四五年的上海回憶我不能哭、不能哭一九四五年的上海回憶我濾桶不能哭、不能哭最後的兩星期過去了,我依然留下一個人待在房裡,整天沒有人陪我得明白你永遠無法看見如果你為我留下來,人生多麼美好!拿走我回憶酒肉朋友中被美化的那一部分我想我會懷念你的甜美拿走把我的幻想:從中國海航向遠方歌詞來源:安德森網站(西洋歌曲英漢對照烤肉食材)http://www.tacocity.com.tw/abs1984/lyrics.htm
arrow
arrow
    全站熱搜

    qq66qqmhws 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()